باحال 0
 
مدرسه عشق
مدرسه ی نمونه آزادگان
 
 
پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, :: 8:33 ::  نويسنده : عله

 سلام بر همه داداشا وآبجیای وهمه دشمنان محترم...فک کنم دشمنم چند روزه زیادتر شده باشه

 

بریم آپ:

 

این روزها به جای” شرافت” از بعضی انسان ها ، فقط” شر” و” آفت” می بینی..

.

.

یه بار اومدم به مهمونا شیرینی تعارف کنم گفتم:

” بفرمایید دهنتونو سرویس کنید

.

.

واقعا واسه آیفون توی ایران فرهنگ سازی نشد.

می پرسی کیه؟ میگه باز کن،یا میگه منم

خب برادر من دارم سوال ازت می پرسم قشنگ گوش کن

خو دارم میپرسم کی هستی لامصب

حالا بماند بعضی وقت ها ازین ور میگیم الو...!!!

.

.

قدرت بوگاتی ۱۰۰۱ اسب بخاره

قدرت پراید ۶۳ الاغ بی‌بخار !

.

.

درسته که جواب ابلهان خاموشیست....ولی‌ بعضی مواقع . . .

شما بزن دهنش رو صاف کن تا روشن بشه. لازمه

.

.

ایستک خریدم ، در باز کن رو دادم به دوستم....میگه : با این بازش کنم ؟!!!

میگم پ نه پ !!! روش راست کلیک کن!

اوپن ویت رو بزن ! با فایرفوکس بازش کن !!

.

.

یه رفیق داریم اسطوره ی مشکلاته !

بدشـــــــــانس ، بدهکـــــــــار ، تنـــــــها ، مشروط …!

یعنی دیگه مشکلی نمونده که این تجربه نکرده باشه

زنگ زدم بهش ، میدونید آهنگ پیشوازش چی بود؟؟


همه چی آرومه… من چقد خوشحــــــــــــالم ..!

.

.

از یه دختره پرسیدم : حالت چطوره ؟

 گفت :میجی یوجی !!

اولش فکر کردم داره چینی ژاپنی حرف میزنه

 نگو منظورش این بوده : مرسی ، تو چی..؟

یعنی این دخترا به روح اعتقاد دارن؟؟؟!!!

زبان دخترای امروز

خوشگل = خوجل

خوبی = خوفی

جیگرتو بخورم = جیگلتو بخولم

عشق منی = عجق منی

قربونت برم = قلبونت بلم

چطوری؟ = تطولی؟

بی ادب = بی عوض (این یکی درک ربطش کمی مشکله واقعاً)

دوست = دوکس(این کلمه رو نمی دونم از کجا درآوردن...)

.

.

خواب بودم، پسرداییم رفته سروقت گوشیم اسم خودشو به Irancell تغییر داده، روز و شب بهم SMS میده مشترک گرامی روز جهانی معلولین ذهنی بر شما مبارک!!

.

.

یکی از نشونه های آخر الزمون اینه که دخترا به پسرا تیکه میندازن.جدیداً دخترا با ماشین ما پسرا رو بلندهم که میکنن!! آقایون اگه همینجوری پارسایی پیشه کنیم و مقاومت کنیم پا ندیم چند وقت دیگه توسط چند دختر بهمون تجاوز هم میشه!!!!!!!!

.

.
به دوستم میگم میخوام برم سمت گیاهخواری ..

نظرت چیه ؟!

دوستم : آفرین خیلی هم خوبه مگه تو چیت از بـُـز کمتره !!!

.

.

رفیقم اومده خونمون ! وضو گرفته میخواد نماز بخونه ! می پرسه قبله کدوم طرفه ؟!

میگم : میخوای نماز بخونی ؟!

میگه : پَ نه پَ میخوام دیش ماهوارتونو به سمت عربستان تنظیم کنم..!
.
.
رفیقم اسم خانومم رو توی شناسنامه دیده. میگه: زنته؟

 میگم: پ ن پ دختر همسایمونه اسمش تو شناسنامه باباش جا نشده اینجا زدن گم نشه..!
.
.
دلم میخواد راننده ماشین پلیس بشم؛بلندگو بگیرم دستم بگم :

راننده پژو حرکت کن!

مگان!! سرت رو بنداز پایین ! مگه خودت خواهر مادر نداری !؟

ماکسیمای مشکی ؟ شیطون دخترای قشنگی سوار کردی!؟

206 صندوق دار آهنگت خیلی قدیمیه...عوضش کن... !

بنز مشکی ... بنننننننز ... فخر می فروشی ؟!! بزن بغل

.
.
رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر، یارو گفت: راحت باشه؟

میگم پــــ نه پــــ خار داشته باشه…

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


علی دانش آموزی نمونه در مدرسه ای نمونه. علی ااااااااااااااااااااااااااااک
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1